کي رفته اي زه دل ؟!
























انتظار فرج

آشنایی با شیطان پرستی

 
کي رفته اي زه دل که تمنا کنم تو را
                                                                                            کي بوده اي نهفته که پيدا کنم تو را
غيبت نکردي اي که شوم طالب حضور
                                                                                            پنهان نگشته اي که هويدا کنم تو را با صد هزار جلوه ، برون آمدي که من
                                                                                            با صد هزار ديده تماشا کنم تو را
مستانه کاش در حرم و ديري بگذري
                                                                                            تا قبله گاه مومن و ترسا کنم تو را
خواهم شبي نقاب ز رويت برافکنم
                                                                                            خورشيد کعبه ، ماه کليسا کنم تو را

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در 20 مرداد 1391ساعت 13:36 توسط اسی و پوری| |

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin